אמנת שירות תאגיד מים וביוב סובב שפרעם

 תאגיד סובב שפרעם הוא תאגיד אזורי שמאגד עשרה יישובים, שפרעם, טמרה, כפר מנדא, אעבלין, כאבול, ביר אלמכסור, בסמת טבעון, שעב, זרזיר, כעביה טבאש חג'אג'רה וכאוכב אבול אלהיגא,  מקצועי הנותן שירותים בנושא מים וביוב באותן יישובים.

התאגיד הוקם במטרה לתת מענה לשירות איכותי לתושבים בתחום תשתיות מים וביוב באותן יישובים , תוך ניהול מקצועי , כלכלי ויעיל.

התאגיד מטפל בכל נושאי ייזום, תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה של מערכות ותשתיות המים והביוב הציבוריים .
באמצעות הידע והניסיון שצברנו, אנו מאמינים ביכולתנו להעניק לתושבי היישובים  שירות מקצועי, אמין ואיכותי בתחומי פעילותנו.

כתאגיד אזורי, אנו רואים את תפקידנו בראש ובראשונה כנותני שירותים לתושבים, זמינות ויכולת מענה מהירה לצרכי האוכלוסייה ומאמינים כי שביעות רצון התושבים באזור מחד ושאיפתנו למצוינות מאידך, ייצרו באזור אזור נקי יותר, בריא יותר ואיכותי יותר.

מיקוד בלקוח- הבאת מים לכל בית ופיתוח תשתיות המים והביוב , ישמשו כתמיד כמשימה המרכזית, כמצפן אליו מכוונים    כל עובדי התאגיד., התאגיד יעמיד את התושב במרכז תוך מיקוד בצרכיו.

חדשנות

אנו מחויבים לייצר סביבה שתעודד חשיבה יצירתית וביקורתית, תתמוך בתהליכי התחדשות ותתמודד עם   התהליכים הטבעיים הנוצרים בתהליכי שינוי, ערך זה יסייע לנו לשמר אוירה של סקרנות, חקר ושאיפה לגילוי אפיקי פעולה חדשים.

מקצועיות ומצוינות

אנו מתנהלים ברמה מקצועית מאד גבוה כחלק מהרפורמה של ניהול משק המים והביוב, ייצור, אספקת מים ושירותים נלווים באיכות גבוהה. תהליך זה מצריך השקעה רבה בלמידה, פיתוח ושימור ידע וניהול תהליכים מורכבים. אנו מחויבים לשמירה על מקצועיות גבוהה ברמת המוצר, התהליך והשרות, בתוך התאגיד ומחוצה לו. נראה בכל דבר שאנו עושים, נקודת מוצא המהווה פוטנציאל לשיפור.

מחויבות:

אם החדשנות הינה המנוע, המחויבות הינה הדבק המחבר בין כל עובדי ומנהלי התאגיד, בינם לבין עצמם ובין כולם לבין ערכי החברה וחזונה. מחויבותם של עובדי התאגיד מתבטאת בשאיפה, בנכונות ובמוכנות לספק שרות רציף ואיכותי לכל לקוחותיה בכל מצב.

מחויבות זאת באה לידי ביטוי באופן בולט במיוחד בפעילות היומית  האחרונה והוכיחה מחדש עד כמה ערך זה הינו מאבני היסוד של התאגיד.

נשאף לעשות את הדבר הנכון החל מהפעם הראשונה. עיקרון זה ינחה אותנו בכל תחומי העשייה והפעילות שלנו, במסגרת המאמצים שלנו וכחלק ממדיניות איכות השירות שלנו ניסחנו את אמנת השירות היא המעטפת התפעולית של תאגיד סובב שפרעם – אמנה המגדירה את יעדי השירות ומחייבת אותנו לעמוד בהם.

יעדי האמנה הם להגדיר ולספק רמות שירות ברורות וברות מדידה לציבור,  האמנה מגדירה תכולה, היקף ותנאי מתן השירות, ובונה על ידי כך תהליך איכות מדיד ומשתפר העונה למערך תיאום הציפיות של מקבלי השירות, האמנה מציבה מדדי ביצוע מוגדרים, ברי מדידה ומחייבים לאותם שירותים אותם מספק נותן השירות.

הטמעת אמנת שירות בארגון, הינה חלק בתהליך של כניסה לעבודה מתוכננת, הפועלת על פי תכנית עבודה ונתונה פחות לשינויים מונחתים.

אספקת מים

תאגיד סובב שפרעם מקבלת אליה לטיפול במשק המים ישובים אשר הצטרפו אליה והעבירו לרשותה את רישיון אספקת המים. התאגיד התחיל בבניית מאגר נתונים וטיוב לכל הנתונים במטרה להגביר את האמינות מול התושב.

אנו רואים את חובתנו באספקת מים סדירה ותקינה לכל הישובים אשר בתחומי אחריותנו.

אנו מתחייבים ל:

  • בקרה סדירה על איכות המים כפי שנקבעה בתקנות בריאות העם התשל"ד 1974. ועמידה לשירות התושב בכל הנוגע לאיכות המים (עכירות, ריח, טעם וצבע).
  • לבצע בדיקות איכות המים בתוך הישוב ולפרסמם לציבור בעיתונים ואמצעי התקשורת השונים.
  • לאבחן ולתקן תקלות במערכת המים הציבורית. להסיר מפגעי בטיחות ו/או מפגעי מכסים , שקיעות ופינוי מטרדים אשר מקורם בביצוע עבודות ברשת המים או שנוצרו כתוצאה מפגיעה או פרץ מים.
  • במקרים של הפסקת מים יזומה לא תעלה הפסקת המים על פרק הזמן הנקוב בסל השירותים. בכל מקרה הודעות על הפסקות מים יתואמו עם גורמים מוסמכים בישוב ויימסרו לתושבים מראש.
  • להחליף מדי מים בצורה שגרתית עפ"י הקבוע בחוק וכמו כן להחליף מדי מים פגומים.
  • לעקוב אחר קריאות המים באופן קבוע ורציף ע"מ להתריע במצב של נזילות ודלף, לאבחן ולהקטין את אחוזי הפחת בישוב .

מוקד שירות תקלות

אנחנו בתאגיד סובב שפרעם חשוב לנו הקשר אתכם ונשמח לקבל הערות ודיווח ישיר מהשטח, משקיעים רבות בטיפוח הקשר אתכם הלקוחות.
כחלק ממדיניות זו אנו מעודדים אתכם לפנות אלינו בכל בקשה או תלונה ואף מעדכנים אתכם בכתב או באמצעות הטלפון על סיום הטיפול בתקלה.

אנו מתחייבים ל:

  • קבלת פניות תושבים בנוגע לתקלות ברשת המים והביוב 24 שעות ביממה.
    אנו עומדים לרשותכם במוקד שירות לקוחות החברה בטל' 1800702106
  • הקפדה על שירות יעיל וטיפול מקצועי עם קבלת כל קריאה על תקלה:
    • לאפשר מגוון ערוצי פניה אלינו באמצעות פקס', דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט וטלפון.
    • להגיע אל מוקד התקלה של מערכת הביוב הציבורית בתוך שעתיים מרגע קבלת ההודעה על התקלה.
    • להגיע אל מוקד התקלה של מערכת המים הציבורית בתוך 4 שעות מרגע קבלת ההודעה על התקלה.
    • לטפל בתקלה באופן מקצועי ומקיף ע"מ שלא תחזור על עצמה בעתיד.
    • האזרח מוזמן לבקש תגובת הנהלת התאגיד בנושאים שקשורים באיכות השירות וטיפול בתקלות.

 אישורים להיתר בניה

תאגיד סובב שפרעם יוזם, מתכנן, מקים ומפקח על תשתיות ופתרונות למים וביוב ביישובי סובב שפרעם. כחלק מתהליך מתן ההיתר לבניה, נבחנת כל תוכנית ע"י מחלקת ההנדסה בתאגיד, במטרה לוודא כי חיבור הנכס הפרטי לתשתיות הציבוריות נעשה כראוי ובאופן שיעמוד בתקני החוק.

עובדי התאגיד מתחייבים לספק את בקשותיכם באדיבות וביעילות מרבית.

אנו מתחייבים ל:

  • בדיקה מקיפה ומקצועית של התוכניות ע"מ לתת פתרונות מים וביוב איכותיים לנכס.
  • מתן יעוץ והכוונה מקצועית במידת הצורך בכל הקשור להתחברות לתשתיות הציבוריות.
  • הוצאת דרישת תשלום כחוק או התייחסות בכתב, עד 7 ימי עבודה מיום קבלת הבקשה.
  • העברת התיק המאושר ממשרדי תאגיד סובב שפרעם לגורמים הסטטוטוריים האחרים להמשך טיפול תוך 24 שעות מרגע התשלום.
  • לספק לתושב נתונים הנדסיים של תשתיות הביוב והמים הציבוריים.

 תכנון, פיקוח וביצוע פרויקטים

מתוקף תפקידה, תאגיד סובב שפרעם  אחראי, לתכנון , פיקוח וביצוע על הפרויקטים שבתחום אחריותה של מים וביוב .

אנו מתחייבים:

  • להתאים את התכנון לביצוע בהתאם לתוכנית האב למים וביוב ובהתאם לתב"ע של הישוב שתואמה עימנו וקיבלה את אישורנו .
  • לספק למשתכנים החדשים ולצורך תכנון ביתם החדש ביישובי התאגיד , את כל המידע שברשותנו להתחברות לתשתיות המים והביוב הציבוריות.
  • לתכנון ולבצע תשתיות מים וביוב בהתאם לסטנדרטים מקצועיים גבוהים .
  • לנהל ולפקח על ביצוע העבודות באופן מקצועי וצמוד .
  • לתכנן ולבצע פרויקטים תוך איזון מיטבי בין פיתוח הישובים ובין הסביבה בה אנו חיים.
  • לקדם את פיתוח יישובי סובב שפרעם .

 

שירות לקוחות

מחלקות שירותי הלקוחות  פועלות בשירות החברה ע"י חברת מלגם בביצוע הגביה על פי כללים מוגדרים ואחידים. מטרתנו הינה לבצע גביה מקצועית בהתאם לחוקים והכללים הנהוגים ועם זאת להיות קשובים וערניים לצרכי התושב.

אנו מתחייבים:

  • למהירות תגובה ומענה טלפוני בשעות פעילות המשרד או דרך המוקד הטלפוני.
  • לשירות אדיב ויעיל של עובדי החברה במענה הטלפוני.
  • לתגובה בכתב תוך 7 ימים מרגע קבלת מכתב הפניה או הבקשה.
  • מגוון ערוצי תשלום הכוללים תשלום באמצעות הוראת קבע, מוקד תשלומים, אתר אינטרנט, מענה טלפוני, המחאות, בנק הדואר וכל בנק מסחרי.