מחלקות שירות הלקוחות של תאגיד מים וביוב סובב שפרעם, נועדו בראש ובראשונה לשרת את לקוחותיו. תאגיד מים וביוב סובב שפרעם שם דגש על השירות ללקוחותיו. לשם כך הקים התאגיד שלש מחלקות לשירות לקוחות, ביישובים: שפרעם, טמרה וכפר מנדא, בהן הותקנו מערכות תקשוב וביקורת מתקדמת.

בנוסף לשלשת המחלקות המרכזיות הנ"ל, התאגיד מפעיל שירות של נציג נייד, שמקבל את הקהל פעם בשבוע, ביישובים הבאים: בוסמת טבעון, זראזיר, כאוכב א. אלהיג'א, שעב, וביר אל-מקסור.

אנו עושים הכול כדי שהשירות במחלקות יהיה מקצועי, אדיב, מהיר ואמין. נציגי שירות הלקוחות והטלפנים מחויבים להעניק לכם שירות מיטבי על פי אמנת השירות, שמבטיחה עמידה בקריטריונים הגבוהים ביותר של מתן שירות. כדי לענות לפניותיכם בצורה המקצועית ביותר נעזרים נציגי שירות הלקוחות והטלפנים גם באנשי המקצוע: מהנדסים, עורכי הדין ורואי החשבון של החברה.

במחלקות עובדים נציגי שירות לקוחות שעברו הכשרה מקיפה, ואשר עוברים השתלמויות והכשרות תקופתיות.

בנוגע לתקלות בצנרת המים והביוב עומד לרשותכם מוקד נפרד המטפל בתקלות אלה. נציגי שירות הלקוחות והטלפנים, ממתינים לכם שישה ימים בשבוע.

שעות קבלת קהל בסניפים המרכזיים (שפרעם, טמרה וכפר מנדא):

  • ימים:  א', ג', ד': 8:15-14:30
  • ימים: ב' ו- ה': 8:15-14:00 וכן מ- 18:00 – 16:00
  • יום שבת: 8:15-15:00

בסניפים של:

  • זראזיר: יום א' 9:00 – 14:00
  • שעב: יום ב': 9:00- 14:00
  • בוסמת טבעון: יום ג': 9:00- 14:00
  • כאוכב א. אלהיג'א: יום ד': 9:00- 14:00
  • ביר אל-מקסור: יום ה': 9:00- 14:00

טלפון: שיחת חינם: 1800-701-106